Forever Young

Exam is cominggg
Saturday 11 May 2013 . 0 word(s) .
exam exam exammm , hurmm penat pale otak aku ni memikirkann -.- so what ?  ape lagi studyy lahhhh maiiigod malasnyaa nak perah pale otak aku nihhh , Dahlahh sampai seminggu lebih examnyaa , menyakai wehh :( somebodyy please help me :'( aku ni dah kene recover balik form 1 and  2 punyaa bab , haishh tensionn siaa .. ape boleh buat study jerlahh , tapi aku nak target dapat top 10 dalam kelas ! sebab mama dah bagi akku tuition so kene bagi result  yg Excellent cehhh :') tapi kalau boleh aku nak dapat no 1 dalam kelas *kalaubolehlahh , dah diamm ahhh ==' haha , ok tak bskin blog aku, baru tukar tadi tau , penat aku berjaga , sorry kalau tertypo ke apeh aku malas nk check balik so aku main type jerlahhh , btw aku nak post gamba nihhh
Nampak takk quotes tuhh , adolahh aku cilok :') Fighting fightinggg :P hell yeah aku memang dah penat dah hidup dalam peperiksaan tapi ni jer nak menentukan masa depan aku , ape lagi terpakse harungi , klahh bai aku nk tido , so kalau aku rajin aku post lagi bende apehh2 yang besttt :') so baiii *Vashappeningggg



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction