Forever Young

My bad day
Friday 17 January 2014 . 0 word(s) .

hai assalamualaikum  , semalam 16.1.2014 adalah hari terakhir buat kawan kawan aku yang dapat masuk vokasional memang aku sedih jugak sebab kawan lama lamaa aku dulu yg memang rapat gile dengan aku dah nak pindah sekolah teknik dia ni dulu nak kata pandai xpandai sebab dia sebelum ni kawan gan dak2 sosial katekan , Tapi bila dia dah rapat gan aku dia berubah jadi macam akulah , aku memang sangat sangat rapat gan dia sampai satu hari dia kene ubah kelas , aku memang sedih gak sbb takde kawan kitaorg memang besti dua org je , tapi..... bila dia dah naik kelas dia lupa aku , aku teringin nak kawan gan dia tapi apa boleh buat aku tak sekepala dgn dia bila dia naik kelas depan dia ni seorang kpoper tapi aku anti kpoper so kalau dia nak share story agak susah sbb aku ni memang hater gile kat kpoper so dia dpt kawan baru yg sekepala gan dia aku sedih gak tapi buat masa sekarang kawan aku yg baru ni pun kpoper kalau diorang bukak cite kpop aku diPALAUkan apa aku nak wat ?? aku hanya mampu dia dan agak geram gak .... okay berbalik pasal kawan aku ni btw sorry aku lupa nak gtau nama dia , aku paggil dia Sya , sya aku akan sentiasa rindu kau as my bestie memang aku tak tunjuk yg aku akan rindu kau memang aku jauhkan diri dari kau sbb aku malu dgn kau , kau dah pandai kau ada kawan baru yg boleh kau enjoy2 sesame aku igt lagi time kiter first kawan , memang org akan tanya aku kalau tkde , sbb diorang tau aku dgn kau memang tkkan berpisah , tapi time kau last day rituh aku lupa nak jumpa gan kau aku memang lupa , dan aku harap kau akan dapat kawan yg lebih baik kat sana nanti , tapi jgn lupa aku tau ... ape2 pun aku doakan kita dapat berjaya sampai ke menara gading walaupun berjauhan okayy so goodluck my friends syafira ezrynna si pendek comel :) so this is my bad day story tenkiu :)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction