Forever Young

Bad Incident Happen to me
Sunday 9 February 2014 . 0 word(s) .
assalamualaikum , lama tak updates blog ... aku update ni pun sebab terdetik kat hati nak berkarangan jap hahaha okay, aku nak citer pasal bad incident that happen to me . Bende ni dah berlaku lama dah tak silap aku minggu lepas hari rabu 29.12.2014 masa aku x pasti dalam 8 lebih (pm) okay bende jadi senanya aku ajak makcik aku pegi pertronas kat persint 18 aku pegi sbb aku mmg teringin nak makan cheesetart , bukan ape cheesetart kat situ sedap thats why aku mengidam lol hahah okay kitaorg pegi naik scooter aku yg bawak sbb makcik aku xreti bwak scooter so aku amik alih , selalunya aku bawak okay sampailah ke hari yg aku nk pi petronas ni jadi incident eksiden sendiri haahh paham2 sendiri hahah , okay eksiden jadi time aku nak belok aku pun xtau tempat mmg gelap and menakutkan sbb jarang org pakai jalan tu -.- okay aku aku jatuh dengan makcik aku sampai kat pejalan kaki sbb scooter kitaorg terlanggar divide yg selekoh jalan tu divide tak tinggi pun and motor xteruk pun  aku yg teruk lebih makcik pun xteruk, selalunya org ckp penungang xteruk yg penumpang teruktapi aku lain , aku yg bawak aku yg teruk haishh nasib badan dan semua dah ditakdirkan thats why aku redha and aku terima seadanya :) sekarang ni aku mc sampai seminggu and tak dtg sekolah punyalah lama.. bersambungg..


Thanks for reading :)




Older Post


// Forever Young-One Direction